Farah Filzah bt Azizuddin Thursday, August 19, 2010


aku mula rasa
sebuah cinta
yang mulanya
ku tak sedar apa.

aku ada kamu,
kamu ada aku
yang selebihnya
hanya kita tahu

mungkin bukannya kita
seperti majnun dan laila
tak seagung ceritera
mahupun cinta dan rangga

tapi itu yang aku ada
jumpa sebuah indah
dalam gelap yang tak ada
bukan mimpi yang ku damba

hey mr kryptonite
will we be alright?
hey mr kryptonite
i wanna be by your side.

adakalanya hadirnya duka
tapi kau salut hati ku dengan gula
adakalanya bahagia itu tiba
tapi aku mahu ia selama

sendirinya aku mula merindu
hadirnya sendiri tiada penjuru
walau adanya kita aku tahu
mungkin adakah yang cemburu?

kisah kita tak semanis adamaya
tapi cerita kita cukup bunganya
mentari itu aku, pelangi itu dia
itu sudah cukup indahlokanya

di sini aku syukurkan apa ada kita
penuhnya aku di separuh hatimu
perlukah ku yakin bagaimana
hati ini selalu di curi di cair kamu

hey mr kryptonite
will we be alright?
hey mr kryptonite
i wanna be by your side.


together. forever.

0 diskusi:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails