Farah Filzah bt Azizuddin Sunday, August 15, 2010


ini ceritera
tentang hadirnya cinta
yang bukan untuknya
dari arjuna


engkau cerita,
tentang baiknya dia,
tentang santunnya dia,
kau gembira.


aku mendengar
segala bahgia
segala gembira
kau berdua


ku hanya tahu
wajahmu benyawa
bercahaya indah
untuk nya


aku hanya
pendengar setia
yang selama-lamanya
terus


hati ini hanya
mengharap sesuatu
yang tak kunjung tiba
lamanya


namun tiba
angin derita
buat nya kecewa
pedihnya


hati ini tak mampu
melihat wajah itu
sengsara oleh dia
mengapa


bukan aku
bukan aku
bukan aku yang memiliki sebuah cinta itu
bukan aku


kini ku terus
mendengar kata mu
segala luahmu
ku sedia


aku di sini
menanti sampai mati
mengharap satu hati
itu


yang ku harapkan
satu hari nanti
kau kan hargai
aku si kaca ini


ku bukan permata
yang semua tergila
hanya kaca hina
tak punya apa


kaca ini
takkan berseri
selamanya begini
sampai ku mati


bukan aku
bukan aku
bukan aku yang memiliki sebuah cinta itu
bukan aku

0 diskusi:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails